Każdy Klient, który zawarł Umowę przez internet, ma prawo od Umowy odstąpić bez podania przyczyny, a otrzymany Towar zwrócić. W takim wypadku Klient jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, pisemnego poinformowania Sklepu o odstąpieniu od Umowy, a następnie do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, jego odesłania do Sklepu na własny koszt.
W przypadku zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów w ten sam sposób w jaki dokonał wpłaty, chyba że wyrażono zgodę na otrzymanie zwrotu w inny sposób. Zwrot kosztów dotyczy ceny zakupionego towaru. Koszt związany z dostarczeniem zwracanego towaru w całości pokrywa Klient. Tack Shop ponosi ten koszt jedynie w sytuacji własnego błędu lub uwzględnionej reklamacji. Odstąpienie od umowy wiąże się ze zwrotem całego zamówienia. Częściowy zwrot obejmuje jedynie zwrot kosztów za zwracany produkt. W przypadku zwrotu Klient powinien do paczki ze zwracanym produktem dołączyć wszystkie akcesoria oraz otrzymaną fakturę/paragon.
Wymiana Towaru może nastąpić jeśli towar okazał się nieodpowiedni ze względu na rozmiar lub kolor. W takim przypadku Klient powinien jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem i ustalić możliwość wymiany. Jeśli nowy wybrany produkt znajduje się w magazynie, zostanie on wysłany w następny dzień roboczy po otrzymaniu zwracanego Towaru. Jeśli natomiast wybranego towaru nie ma aktualnie w magazynie, zostanie sprawdzona jego dostępność u producenta.Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na towar lub możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy. Przy wymianie towaru koszty związane z dostarczeniem wymienianego towaru ponosi kupujący, nie są również zwracane koszty dostawy towaru, chyba że wymiana jest podyktowana błędem sklepu internetowego (towar niezgodny z zamówieniem). Wymieniany Towar nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nieuszkodzone, oryginalne opakowanie. Towar powinien być zapakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnym uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany towaru. Klient zostanie o tym poinformowany a produkt zostanie odesłany do niego. Koszty wysyłki pokrywa w takim przypadku klient.