Producenci
Promocje
Czaprak Monogram Infinity Dressage
Czaprak Monogram Infinity Dressage
319,00 zł 235,00 zł
Kaloszki Caldene Gold
Kaloszki Caldene Gold
105,00 zł 85,00 zł
Derka letnia z kołnierzem
Derka letnia z kołnierzem
219,00 zł 169,00 zł
Derka polarowa Avante Graphite
Derka polarowa Avante Graphite
150,00 zł 129,00 zł
Derka polarowa Ascot Stripe
Derka polarowa Ascot Stripe
199,00 zł 159,00 zł
Bluza Hana Grey
Bluza Hana Grey
235,00 zł 189,00 zł
Bluza Hana Navy
Bluza Hana Navy
235,00 zł 189,00 zł
Kamizelka Lea
Kamizelka Lea
180,00 zł 139,00 zł
Kamizelka Lea
Kamizelka Lea
180,00 zł 139,00 zł
Kaloszki Caldene Vintage
Kaloszki Caldene Vintage
109,00 zł 89,00 zł
Kaloszki Caldene Croco
Kaloszki Caldene Croco
120,00 zł 95,00 zł
Bandaże PS of Sweden Laguna Mint
Bandaże PS of Sweden Laguna Mint
150,00 zł 119,00 zł
szt.
Zwrot i wymiana

Każdy Klient, który zawarł Umowę przez internet, ma prawo od Umowy odstąpić bez podania przyczyny, a otrzymany Towar zwrócić. W takim wypadku Klient jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, pisemnego poinformowania Sklepu o odstąpieniu od Umowy, a następnie do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, jego odesłania do Sklepu na własny koszt.

W przypadku zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów w ten sam sposób w jaki dokonał wpłaty, chyba że wyrażono  zgodę na otrzymanie zwrotu w inny sposób. Zwrot kosztów dotyczy ceny zakupionego towaru oraz poniesionych kosztów dostawy (przy czym zwracany jest koszt równy najtańszej opcji dostawy).

Koszt związany z dostarczeniem zwracanego towaru  w całości pokrywa Klient. Tack Shop  ponosi ten koszt jedynie w sytuacji własnego błędu lub uwzględnionej reklamacji.  Odstąpienie od umowy wiąże się ze zwrotem całego zamówienia. Częściowy zwrot obejmuje jedynie zwrot kosztów za zwracany produkt. W przypadku zwrotu Klient powinien do paczki ze zwracanym produktem dołączyć wszystkie akcesoria oraz otrzymaną fakturę.

Wymiana Towaru może nastąpić jeśli towar okazał się nieodpowiedni ze względu na rozmiar lub kolor. W takim przypadku Klient powinien jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem i ustalić możliwość wymiany. Jeśli nowy wybrany produkt znajduje się w magazynie, zostanie on wysłany w następny dzień roboczy po otrzymaniu zwracanego Towaru. Jeśli natomiast wybranego towaru nie ma aktualnie w magazynie, zostanie sprawdzona jego dostępność u producenta.Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na towar lub możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy. Przy wymianie towaru koszty związane z dostarczeniem wymienianego towaru ponosi kupujący, nie są również zwracane koszty dostawy towaru, chyba że wymiana jest podyktowana błędem sklepu internetowego (towar niezgodny z zamówieniem). Wymieniany Towar nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nieuszkodzone, oryginalne opakowanie. Towar powinien być zapakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnym uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany towaru. Klient zostanie o tym poinformowany a produkt zostanie odesłany do niego. Koszty wysyłki pokrywa w takim przypadku klient.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl