Promocje
Polo Minna Grey
Polo Minna Grey

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Roseberry
Polo Minna Roseberry

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Navy
Polo Minna Navy

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Light Blue
Polo Minna Light Blue

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Aqua
Polo Minna Aqua

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Pink
Polo Minna Pink

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Lemon
Polo Minna Lemon

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Thyme
Polo Minna Thyme

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Polo Minna Sand
Polo Minna Sand

98,55 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 110,00 zł
Producenci
Zwrot i wymiana

Każdy Klient, który zawarł Umowę przez internet, ma prawo od Umowy odstąpić bez podania przyczyny, a otrzymany Towar zwrócić. W takim wypadku Klient jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, pisemnego poinformowania Sklepu o odstąpieniu od Umowy, a następnie do niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, jego odesłania do Sklepu na własny koszt.

W przypadku zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość Klient otrzymuje zwrot poniesionych kosztów w ten sam sposób w jaki dokonał wpłaty, chyba że wyrażono zgodę na otrzymanie zwrotu w inny sposób. Zwrot kosztów dotyczy ceny zakupionego towaru. Koszt związany z dostarczeniem zwracanego towaru  w całości pokrywa Klient. Tack Shop  ponosi ten koszt jedynie w sytuacji własnego błędu lub uwzględnionej reklamacji. Odstąpienie od umowy wiąże się ze zwrotem całego zamówienia. Częściowy zwrot obejmuje jedynie zwrot kosztów za zwracany produkt. W przypadku zwrotu Klient powinien do paczki ze zwracanym produktem dołączyć wszystkie akcesoria oraz otrzymaną fakturę/paragon.

Wymiana Towaru może nastąpić jeśli towar okazał się nieodpowiedni ze względu na rozmiar lub kolor. W takim przypadku Klient powinien jak najszybciej skontaktować się ze Sklepem i ustalić możliwość wymiany. Jeśli nowy wybrany produkt znajduje się w magazynie, zostanie on wysłany w następny dzień roboczy po otrzymaniu zwracanego Towaru. Jeśli natomiast wybranego towaru nie ma aktualnie w magazynie, zostanie sprawdzona jego dostępność u producenta.Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na towar lub możliwości otrzymania zwrotu pieniędzy. Przy wymianie towaru koszty związane z dostarczeniem wymienianego towaru ponosi kupujący, nie są również zwracane koszty dostawy towaru, chyba że wymiana jest podyktowana błędem sklepu internetowego (towar niezgodny z zamówieniem). Wymieniany Towar nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nieuszkodzone, oryginalne opakowanie. Towar powinien być zapakowany w sposób staranny tj. zabezpieczający przed ewentualnym uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transportu. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy wymiany towaru. Klient zostanie o tym poinformowany a produkt zostanie odesłany do niego. Koszty wysyłki pokrywa w takim przypadku klient.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl